Quick.
smart.
SECURE.

מס׳ טלפון
שם מלא
קבע-לי-תור הוא הממשק הראשון מסוגו המאפשר לתאם בדיקות רפואיות באופן פרטי במספר צעדים פשוטים באמצעות המחשב או סמארטפון
ECHO 16:00
CT 18:20
US 17:15
EMG 12:30
3
צעדים קלים ויש לכם תור
שלחו הפניה
יש לכם תור
הרשמו
האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן
OK
קבע-לי-תור מאפשר לך לתאם בדיקות רפואיות באופן פרטי באמצעות הסמארטפון
QUICK.
SMART.
SECURE.
ECHO 16:00
CT 18:20
US 17:15
EMG 12:30
שם מלא
מס׳ טלפון
3
צעדים פשוטים
שלחו הפניה
יש לכם תור
הרשמו
? אז מה בדיוק אנחנו עושים

אנחנו מאתרים בשבילך תור לבדיקה רפואית
באופן פרטי במועד יותר קרוב מזה המוצע לך על ידי קופת החולים. הרבה הרבה הרבה
.יותר קרוב

קבוצת אנשים עם ידע וניסיון בתחום שירותי רפואה פרטית. בשלב מסוים הבנו שיש לנו את היכולת להביא תועלת לזולת על ידי חיבור מומחים, מרפאות ומכונים עם חולים הזקוקים להם. אנחנו כמו מזכירה רפואית פרטית שלך, שעושה בשבילך את
.כל עבודת הכפיים

מי אנחנו/

/שאלות נפוצות

כאן תוכל למצוא הסבר כיצד פועל השירות

בטח! זה קל כמו לנהוג באוטו. פשוט בגלל שלא קיימת בישראל מערכת אחידה עם כלל השירותים הרפואיים הפרטיים זה יהיה כמו לנהוג בתוך עיר פקוקה. אנחנו, לעומת זאת, כמו רכב אוטונומי שנוסע בנתיב מיוחד - נביא אותך ליעד בזמן שאתה משחק בטלפון. או ישן. פשוט שלח/י לנו את ההפניה ושאר הדרך - עלינו!
רגע, אני לא יכול לעשות את זה לבד?
טוב ששאלת :) תמלא/י טופס קטן בעמוד הבית ומיד תועבר לצ'ט ב-WhatsApp עם נציג של קבע-לי-תור. שלח/י הפנייה לבדיקה הנדרשת והנציג ישמח למצוא לך תור לבדיקה זו או ייעוץ רופא מומחה על פי בקשתך כבר בימים הקרובים. אולי אפילו בשעות הקרובות…
אז מה עושים עכשיו?
תראו...כרגע זה כמו לעמוד מחוץ לסופר ולשאול "כמה עולים ממתקים?" או "כמה עולה האלכוהול?" שוקולד פרה של עלית או עוגת יום הולדת עם קצפת ודובדבנים? בקבוק בירה או בקבוק ויסקי? קצת קשה לענות כשלא יודעים במה מדובר :) שלח/י לנו הפנייה ויהיה לנו יותר קל להחזיר לך תשובה לגבי מחיר מדויק. אממה, אנחנו משתדלים להיות הרמי-לוי של הרפואה הפרטית.
כמה זה עולה?


תשלום מראש זה סוג של ביטחון שלנו בכך שהתור נתפס, מאויש והמטופל יגיע. מטרתנו העיקרית היא להנגיש שירותי רפואה פרטית לכלל הציבור. עם זאת, אנחנו גם רוצים לייעל אותה ולאייש כל תור פנוי. הרי אם קבעת תור ולא הגעת, מישהו אחר שגם זקוק לאותה בדיקה היה יכול לעשות אותה במועד זה.
למה התשלום מראש?
על פי דיווח האתר ynet, זמן ההמתנה לבדיקות CT, אולטרסאונד, אקו לב וכד' דרך קופות החולים הוא לפחות שבוע והזמנים יכולים לקפוץ עוד יותר, תלוי בקופה ובמחוז. לקופת חולים יש מלאי מוגבל של מכונים ומומחים. פניה לרפואה פרטית פותחת בפניך עולם שלם של אפשרויות.
קופת החולים שלי לא יכולה לעשות את זה?


נכון להיום, כמעט מחצית מהישראלים הם בעלי ביטוח בריאות פרטי. בהרבה מקרים, ניתן לתבוע את חברת הביטוח בגין הוצאות רפואיות. אנחנו ממליצים להתייעץ עם סוכן הביטוח שלך לגבי תנאי פוליסה וכיסוי ביטוחי.
טוב. אבל זה בטח רק לעשירים…
אנו ממליצים בחום לשקול רכישת ביטוח בריאות פרטי עם כיסוי כמה שיותר מלא. העלויות סבירות למדי והדבר יכול לחסוך הוצאות גבוהות בעתיד.
מה אם אין לי ביטוח?
Made on
Tilda